Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Gy.I.K.


Milyen hamar kapom meg a csomagom?
Munkanapokon 14 óráig leadott rendelését még aznap odaadjuk a futárszolgálatnak. A választott szállítási módtól függően, akár már a következő munkanapon Önnél lehet a kiválasztott fehérnemű.

Még nem vásároltam Önöktől. Az első rendelésemnél mire figyeljek? 
Az első rendelésénél a kiszállítás megkezdése előtt ügyfélszolgálatunk megkeresi telefonon, leegyezteti az adatokat, válaszol az esetleges kérdéseire. Olyan telefonszámot adjon meg, ahol el tudjuk érni ( 20/4297052-es telefonszámról hívjuk) . A futárszolgálatnak csak az egyeztetés után adjuk oda a csomagot. 

Nyomon követhető a rendelésem státusza? 
Igen, webáruházunkba bejelentkezve a Fiókom/ Rendelések/ Korábbi rendeléseim menüpont alatt pontos információt talál a rendelése státuszáról. Az Ön által megadott e-mailcímre csomagja aktuális állapotáról tájékoztató levelet is küldünk. 

Mennyire diszkrét a csomagolás?
A diszkréciót nagyon fontosnak tartjuk. A küldemény feladója „ Tóth Erika e.v”. Tartalmi és egyéb utalás nincs sem a dobozon, sem a fuvarlevélen, így nyugodtan átveheti akár a munkahelyén is.

Mikor várhatom a futárt? 
8-17 óra között végzi a kiszállítást az MPL futárszolgálat. Érdemes olyan címet megadni, ahol napközben át tudja venni ( pl. munkahely) a csomagot. 

Napközben nem vagyok otthon, a munkahelyemre pedig nem szeretném kérni a fehérneműt. Milyen lehetőségem van a csomag átvételére? 
Ez esetben kérjük válassza az ország 1500 Posta Pontját ( postán marad), vagy a MOL Posta Pontját ( MOL benzinkút).

Honnan tudom, hogy a kiválasztott termék van-e raktáron?
Minden egyes terméknél jelöljük, hogy az raktáron van-e, vagy beszerzés alatt áll. Ha raktáron van, akkor az elérhetőség: „raktáron” feliratot látja. Ezeket a fehérneműket azonnal tudjuk küldeni Önnek.

Rendelésem után azt látom, hogy az általam megvásárolt áru státusza " beszerzés alatt, akkor azt már meg sem kapom?
De, Ön mindenképpen megkapja időben a csomagját. Ha a termék státuszkódja megváltozott az Ön vásárlása után, akkor azt jelenti, hogy Öné volt az utolsó darab abból a termékből. Rendelése többi darabjával együtt ezt is el tudjuk küldeni Önnek.
 

Miért kell telefonszámot megadni? Miért nem elég az e-mail cím?
Ha még nem állt velünk kapcsolatban, akkor az első szállítás előtt ügyfélszolgálatunk telefonon megkeresi Önt, leegyezteti a szállítási adatokat, válaszol esetleges kérdéseire. Telefonszáma a fuvarlevélre is felkerül, a kiszállítást végző futár is keresheti. 

Regisztáció nélkül is tudok vásárolni? 
Igen. Amennyiben nem szeretne regisztrálni válassza a " Vásárlás regisztáció nélkül" menüpontot

Nem találok mérettáblázatot, honnan tudom, hogy melyiket válasszam?
Sajnos a LivCo Corsetti és az Obsessive fehérneműknek nincs gyári mérettáblázatuk, így a termékekhez mi sem tudunk mellékelni. Viszont nagy pontossággal tartják az európai konfekcióméretet. Így ha Ön pl. L-es ruhákat, konfekcióméretet hord, akkor nyugodtan választhatja az L-es fehérneműt.

Mit jelent az S/L, S/M, L/XL, XL/XXL méretezés?
A fehérneműket összevont méretezéssel álmodta meg a tervező cég. Így ha Ön az S/L mérettel találkozik nyugodtan választhatja, amennyiben S, M, L konfekcióméretű ruhákat hord.
L/XL= L és XL méretre ajánljuk
XL/XXL= XL és XXL-es méretre ajánljuk

Az S/L összevont méret azt jelenti, hogy ha S-es méretű vagyok, akkor egy kicsit nagy lesz?
Nem. Ha az S/L összevont méretezéssel találkozik bátran választhatja,ha S,M, L méretű ruhákat hord. Általában azoknál a fehérneműknél szokták ezt a méretezést használni, aminek a szabása, az anyag rugalmassága megengedi, hogy akár egy "S"-es, akár egy "L"-es hölgy is fel tudja venni. Tökéletesen testhez simulnak, nem lötyögneg.

Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
Ha kosárba teszi a terméket, akkor a "Kuponkód" mezőbe kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Ha nem találja, akkor a felső menüsor " kupon beváltása" pontra kattintva is be tudja váltani a kedvezményes kuponját. A kosár tartalma nem veszik el.

Mi a teendő, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik a fehérnemű?
Legfontosabb tudnivaló bármely Webáruházból történő vásárlásnál, hogy 14 napon belül, bármilyen indok nélkül vissza lehet küldeni a terméket / termékeket. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli, illetve a csere termék kiküldésének díja is. Ha mi rontottuk el a rendelését, akkor természetesen Önt semmilyen költség nem terheli visszaküldéskor, minden költséget mi állunk.

Facebook-os webáruházukban is ugyanezek a feltételekkel tudok rendelni? 
Igen, Facebook-os webáruházunk is ugyanezekkel a feltételekkel működik.