Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 
www.lovestyle-szexifehernemu.hu

 

A most leadott rendeléseket INGYENESEN SZÁLLíTJUK minden szállítási móddal!

Üdvözöljük Várnagy Egon egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.lovestyle-szexifehernemu.hu  webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető online termékértékesítési szolgáltatás (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybevevő (továbbiakban: Ön) általi használatának feltételeit.

Jelen Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató valamennyi és a Webáruházban elérhető és megvásárolható árucikkének a Webáruházban történő megvásárlására alkalmazni kell.

A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik.

A Webáruház használatához kapcsolódó olyan technikai jellegű tájékoztatásokat, részletes feltételeket, melyeket jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a Webáruház felületein elérhető további információk tartalmazzák.

A szerződés nyelve magyar és a szerződésre a magyar jog az irányadó.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.  
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ön a Webáruház használatával, a regisztrációval illetve megrendelésének elküldésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1    A SZOLGÁLTATÓ

Üzemeltető: Várnagy Egon e.v.

Székhely: 8000 Székesfehérvár, Semmelweis 13, 7/1
Nyilvántartási szám: 51636577
Adószám: 53593704-1-27
Statisztikai számjele: 53593704-4791-231-07
Engedély kibocsátója: Székesfehérvár települési Önkormányzat Jegyzője
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat:  lovestyle.hu@gmail.com
Telefonos Ügyfélszolgálat
munkanapokon 9-15 óráig:

 20/4297052

Számlaszám:

(CIB) 10700093-70371394-51100005

Adatkezelési nyilvántartási szám:  NAIH-64484/2013

 

2    WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATÁNAK FELTÉTELEI


2.1    Megvásárolható termékek köre

Fehérnemű, szexuális segédeszköz. Kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre.
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

2.2    Általános információk

Webáruházunkban megtalálható termékek 99,9%-ban raktárkészleten van.

Minimális rendelés: 4000 Ft.

Szolgáltató a munkanapokon 13.00-ig leadott rendeléseket már aznap átadja az Ön által kiválasztott futárszolgálatnak, így már akár a következő munkanapon kézbe veheti rendelését.

Külső raktárból történő szállítás esetén a rendelését a Debranet Kft a küldemény feladója.

Szolgáltató az első rendelés alkalmával minden esetben felveszi Önnel a kapcsolatot, a megrendelés pontosítása és valódisága érdekében.

A megrendelés elküldését követően automatikus e-mail visszaigazolást kap rendelésének beérkezéséről. Szolgáltató a megrendelés feldolgozását követően azonnal, de legkésőbb 48 órán belül, az Ön részére egy 2. e-mailben visszaigazolja a megrendelésének teljesíthetőségét.

Szolgáltatónak a rendeléseket minden esetben a beérkezés sorrendjében a raktárkészlet erejéig áll módjában teljesíteni.

A vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, de választhatja ezt a módot is.

Kupon beváltás esetén a kuponkód akciós termékekre nem érvényes.

A LoveStyle.hu webáruház fejlesztése érdekében az itt történő vásárlások után vásárlóinknak e-maiben lehetőséget biztosítunk, hogy értékeljék a webáruház működését és a termékek minőségét. A kérdőív kitöltése önkéntes és anonim, annak eredménye kizárólag más felhasználók hasznos tanácsokkal történő ellátását, illetve webáruházunk színvonalának emelését szolgálja.

Külföldre a Szolgáltató nem teljesít megrendeléseket.

2.3    Kiszállítás díja

Általános szállítási díjaink: 

Szállító: Leírás: Határidő: Ár
4000 - 12000 Ft-ig:
12.000 Ft -tól
MPL / GLS futárszolgálat Az MPL vagy a GLS szállítja a csomagot 1 munkanap alatt 9-17h között. GARANTÁLT
1 munkanap

980 Ft
INGYENES

INGYENES
MPL csomagautomata

SORBANÁLLÁS NÉLKÜL, teljes diszkréció! Országszerte 46db csomagautomata közül választhatsz. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. 

1-2  munkanap

  690 Ft
INGYENES

INGYENES
Postai csomagátvétel (MPL) Az ország 2250 Postájából választhatsz. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat a kiválasztott Postán. Átfutási idő 1 munkanap. A csomag átvételre 10 munkanapod van. A Posta az átvételkor kérheti a személyazonosságod igazolását. 1-2 munkanap

  690 Ft
INGYENES

INGYENES
MOL benzinkút Több mint 125 MOL benzinkút közül választhatsz szállítási címet. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat a kiválasztott benzinkúton. Átfutási idő 1 munkanap. A csomag átvételre 10 munkanapod van. A benzinkút az átvételkor kérheti a személyazonosságod igazolását. 1-2 munkanap

  

690 Ft
INGYENES

 

INGYENES

 


3    A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS


3.1    Regisztráció

A Webáruház tartalmának minden része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül, ezért a Webáruházban történő vásárlásnak sem feltétele a regisztráció.

Ha Ön mégis regisztrálni szeretne, akkor a kezdőoldal felső menüjében található „Regisztráció/belépés” feliratra kell kattintania. A regisztráció során Önnek a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

-    Név
-    Email cím
-    Telefonszám
-    Számlázási adatok (irányítószám, város, utca, házszám)
-    Szállítási adatok (ha ez eltér a számlázási címtől),

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató a Webáruház felületén keresztül tájékoztatja és a „Tovább” feliratra kattintva azonnal be is tud lépni a Webáruházba továbbá e-mailben is tájékoztatja Önt a regisztráció sikeréről.

Ön jogosult a regisztrációját bármikor törölni a lovestyle.hu@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ön felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
Vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.


3.2    Megrendelés

Első lépésként helyezze a megvásárolni kívánt terméket a kosarába. A kosár tartalmát a jobb oldali menüsávban bármikor megtekintheti a „Megtekintés” gombra kattintva. Ha belép a kosárba, de még további terméket szeretne kosárba helyezni, a „Vásárlás folytatása” gombot használva tudja ezt megtenni anélkül, hogy kosarának tartalma elveszne. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze le a kosárban található termék darabszámát. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát részben vagy egészben. Mennyiség változtatása esetén a helyes mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
Amennyiben rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, írja be annak kódját a "Kupon:" felirat után, majd kattintson az "Érvényesít" gombra. A kis- és nagybetűk helyességére figyeljen oda. Szállításonként / rendelésenként Ön csak egy kuponkód kedvezmény érvényesítésére jogosult. A kupon az akciós termékeke nem érvényes.
Ha mindent rendben talált a kosarában, akkor a „Irány a pénztár” gombra kattintva elkezdheti a megrendelésének feladását. Ha rákattintott, akkor bejelentkezhet a Webáruházba, vagy itt is regisztrálhat, ha még nem tette meg, illetve dönthet úgy hogy regisztráció nélkül folytatja a megrendelést.

1.    Bejelentkezés

Amennyiben már regisztrált, jelentkezzen be!
Ha még nem regisztrált, akkor kérjük regisztráljon. Ha nem kíván regisztrálni, akkor folytassa a vásárlást és a kért adatokat adja meg a Szolgáltató részére a megrendelés teljesítése érdekében.

2.    Adatok megadása:

Regisztráció nélküli vásárlás vagy regisztráció esetén a felugró adatlapot kikell töltenie, ahol a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat meg kell adnia  a Szolgáltató részére, majd a „Tovább” gombra kattintani.

3.    Szállítási mód kiválasztása és a „Tovább” gomb használata.

4.    Fizetési mód kiválasztása és a „Tovább” gomb használata.

5.    Rendelés összesítése:

Ezen a felületen még mielőtt elküldené megrendelését a Szolgáltatónak véglegesen, át tudja tekinteni megrendelését és itt még módosíthat is megrendelésén továbbá megjegyzést is fűzhet megrendeléséhez.
Az adatok ellenőrzését / megadását követően, ha mindent rendben talált, kérjük olvassa el, majd pipálja ki az "Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket” ablakot, majd a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését a Szolgáltatónak
E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap rendelésének beérkezéséről.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.


3.3    Adatbeviteli hibák javítása

Önnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Töröl” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

3.4    Termékek vételára

A termékek vételára a Webáruházban az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A kiszállítás költségeiről az ÁSZF 4.8.3. pontjában tájékozódhat.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a Webáruházban való megjelenéssel egy időben lép életbe. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben a Szolgáltató gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületén feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, rendszerhiba miatt megjelenő negatív érték, „0 Ft” vagy „1 Ft”... árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Szolgáltató ez esetben felveszi Önnel a kapcsolatot és felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában Ön eldöntheti, hogy azon az áron megvásárolja a terméket vagy minden következmény nélkül eláll a szerződéstől.  

3.5    Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ön által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail nem a 48 órán belüli visszaigazolásnak és az ajánlat elfogadásának minősül, kizárólag tájékoztatja Önt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a megrendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.  

Szolgáltató a megrendelés feldolgozását követően 48 órán belül, az Ön részére egy 2. emailben visszaigazolja a megrendelésének teljesíthetőségét.

Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló 2. e-mailt.

Ha Ön rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

A második, 48 órán belüli visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről az Ön által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Ön között.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

3.6    Fizetés

-    Készpénzben az átvevőhelyen: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén Ön a Szolgáltató által meghatározott helyen fizeti meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére Ön a fizetést követően jogosult.

-    Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Webáruházban megrendelt termék futárszolgálat igénybevételével kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy Ön a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben. Azonban kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvét fizetési móddal, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni a vásárlás és szállítás díját a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén azok újraküldését a Szolgáltató kizárólag előzetes írásos egyeztetés után a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módjában ismételten elindítani, illetve fenntartja a jogot, hogy az Ön jövőbeni vásárlásait utánvéttel ne teljesítse!

-    Bankkártyás fizetés: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet az OTP Bank Nyrt bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. Az OTP Bank Nyrt kizárólag a Felhasználó által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról az OTP Bank Nyrt nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak az OTP Bank Nyrt érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Felhasználó internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Felhasználó folyószámláján.

-    Előre utalás PayPal rendszeren keresztül.

3.7    Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

3.8    Kiszállítás

Önnek a megrendelt termék(ek)et lehetősége van Magyarország egész területére házhoz szállítással történő átvételi móddal kérni. Ebben az esetben a megrendelt terméket a kiszállítást végző vállalat munkatársaitól veheti át.

4.8.1.    Kiszállítási határidő

MPL / GLS futárszolgálattal: Garantált 1 munkanap
Posta Pont: 1-2 munkanap
MOL Pont: 1-2 munkanap
Csomagautomata: 1-2 munkanap

Küldeményének nyomon követéséhez szükséges fuvarlevélszámról minden esetben a szállítást végző szolgáltató Önt SMS-ben tájékoztatja.

4.8.2.    Kiszállítás módja

A megrendelések kiszállítása, kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között - előzetes egyeztetés nélkül – az MPL vagy GLS igénybevételével.

Szállítási címnek minden esetben olyan címet adjon meg (pl.: munkahelyi cím), ahol munkanapokon 8 és 17 óra között folyamatosan tartózkodik és a terméket át tudja venni. Amennyiben Ön a kiszállítás napján nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen megjelölve rajta az átvételi posta helyét. A következő napokban még megkísérli a kiszállítást.

Az értesítőn található szám segítségével Önnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Önnek felróható okból -, akkor a 2. kiszállítás költségét Ön köteles megfizetni Szolgáltató részére.

A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával Ön elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Ön sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

4.8.3.    Kiszállítás díja

 

Általános szállítási díjaink: 

Szállító: Leírás: Határidő: Ár
4000 - 12000 Ft-ig:
12.000 Ft -tól
MPL / GLS futárszolgálat Az MPL vagy a GLS szállítja a csomagot 1 munkanap alatt 9-17h között.  1 munkanap

980 Ft
INGYENES

INGYENES
MPL csomagautomata

SORBANÁLLÁS NÉLKÜL, teljes diszkréció! Országszerte 46db csomagautomata közül választhatsz. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. 

1-2 munkanap

  690 Ft
INGYENES

INGYENES
Postai csomagátvétel (MPL) Az ország 2250 Postájából választhatsz. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat a kiválasztott Postán. Átfutási idő 1 munkanap. A csomag átvételre 10 munkanapod van. A Posta az átvételkor kérheti a személyazonosságod igazolását. 1-2 munkanap

  690 Ft
INGYENES

INGYENES
MOL benzinkút Több mint 125 MOL benzinkút közül választhatsz szállítási címet. SMS-t és e-mail-es értesítést fogsz kapni, hogy mikor veheted át a csomagodat a kiválasztott benzinkúton. Átfutási idő 1 munkanap. A csomag átvételre 10 munkanapod van. A benzinkút az átvételkor kérheti a személyazonosságod igazolását. 1-2 munkanap

  

690 Ft
INGYENES

 

INGYENES

 

 

MPL szállítás információk bővebben az alábbi linken érhető el, mely a jelen ÁSZF részét képezi:
http://www.lovestyle-szexifehernemu.hu/mpl szallitasi informaciok
Posta Pont és MOL Posta Pont információk bővebben az alábbi linken érhető el, mely a jelen ÁSZF részét képezi:
http://www.lovestyle-szexifehernemu.hu/posta pont

4    Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (állateledel, táplálék-kiegészítők, kozmetikai termékek...).

Az ilyen termékek visszavétele a Szolgáltatótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

4.1.    Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emailhez mellékelt vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail  küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül postai úton, vagy futárszolgálat segítségével visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
A csomag Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.
A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve hogy a Szolgáltató az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a vásárló részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

5    Szavatosság és jótállás

5.1.    Szavatosság

5.1.1.    Kellékszavatosság

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Ön közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy a Ön  által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

5.1.2.    Termékszavatosság

A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő (Ön) – választása szerint – az 5.1.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ön a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
-    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


5.2.    Jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.


5.3.    Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Ön az alábbi címen érvényesítheti:
Név: Várnagy Egon
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Semmelweis 13, 7/1 
Telefon: 20/429-70-52    
E-mail: lovestyle.hu@gmail.com

6    Jogérvényesítési lehetőségek

6.1.    Panaszügyintézés helye

Ön a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Várnagy Egon
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Semmelweis 13, 7/1    
Telefon: 20/429-70-52    
E-mail: lovestyle.hu@gmail.com        
    
6.2.    Panaszügyintézés módja

A vásárló a Webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege engedi. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

a)    személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben Önnek átadja,
b)    telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt Önnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot Szolgáltató Önnel köteles közölni.

Az írásbeli panaszt Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles vagyunk megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz Önhöz eljusson. Ha a panaszt elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozóan érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

6.3.    Panaszügyintézés ideje

6.3.1.    Szolgáltató Ön által előterjesztett kifogásokat a 6.10. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 9:00-15:00 között fogadja.

6.4.    Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

6.4.1.    Amennyiben a Szolgáltató és Ön között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ön számára:

-    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
-    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6
Telefon: 06-22/510-310
Fax: 06-22/510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
 
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

7    Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

8    Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – az Ön birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

9    Egyéb rendelkezések

9.1    Felelősség

Ön a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Ön köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Ön teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Felhasználók által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység az Ön államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Önt terheli a felelősség.

Amennyiben Ön a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Szolgáltató és Ön között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha Ön törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli az Ön regisztrációját.

9.2    Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházon, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.lovestyle-szexifehernemu.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során az Ön által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014.06.14.

Jelen ÁSZF ide kattintva letölthető és eltárolható: ASZF_LoveStyle